Kan je zowel met een bluetooth als met een gewone 3.5 mm jack koptelefoon luisteren op een tablet?

Het gaat om een Android tablet, een Samsung SMT-T580 (Galaxy Tab A uit 2016). Het is een verouderde Android tablet die ik wil meenemen onderweg. De een wil met een koptelefoon (3.5 mm jackaansluiting) luisteren en de ander met een bluetooth koptelefoon. Maar wanneer ik de jack er in plug, schakelt de BT koptelefoon uit. Het lijkt alsof je de een of de ander kan aansluiten. Is er ook een mogelijkheid om beide tegelijkertijd aan te kunnen sluiten zodat je samen kan luisteren (naar hetzelfde)?

Mocht ik info vergeten zijn, laat het me weten.

een maand geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Je zou een analoge splitter kunnen combineren met een extra Bluetooth transmitter.
B.v. die uit de bron.
Je gebruikt dan niet de bluetooth van de tablet.