Is er een manier om bv 10 headsets aan te sluiten op een beamer?

7 maanden geleden
in: Audio
SimonV
7 maanden geleden
Bing AI (voor wat het waard is):
Het hangt af van de in- en uitgangen van uw beamer en headsets. Sommige beamers hebben een audio-uitgang waarop u een externe luidspreker of een audio-ontvanger kunt aansluiten. U kunt dan uw headsets verbinden met de luidspreker of de ontvanger. Andere beamers hebben een HDMI-uitgang waarop u een HDMI-splitter kunt aansluiten. U kunt dan meerdere headsets verbinden met de splitter via HDMI-kabels.
https://www.beamerexpert.nl/beamer-aansluiten-op-audio-apparatuur/
TurfGraver
7 maanden geleden
Headset, beamer?
Wil je met 10 man tegen de beamer gaan praten?
TurfGraver
7 maanden geleden
Als het alleen om de geluid van de beamer gaat naar hoofdtelefoon zou je (voor 8 stuks) iets als een Behringer HA8000 V2 op de audio uitgang kunnen aansluiten (of 2 stuks als je meer dan 8 nodig hebt).

Geef als eerste antwoord