Ik heb een oude radio luidspreker en die is eeneens gaan lekken. Wat is er gaan lekken ? En is het gevaarlijk ?

Er is ook wat vloeistof op mijn gereedschap gelekt, hoe krijg ik dit weg, het ijn nl nogal hardnekige vlekken.

Toegevoegd na 3 minuten:
.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het lijkt me niet dat de luidspreker is gaan lekken. Het ziet er meer naar uit dat bv batterijen van wellicht dezelfde radio zijn gaan lekken. Of anders een of ander agressief goedje (bv zoutzuur of s39) in de zelfde ruimte waar de luidspreker zich in bevindt staat te lekken. Al met al niet gezond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De groene uitslag lijkt me koperoxide. Erg giftig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoiets ja daarom dacht ik ook al aan s39 , werd gebruikt om koper koppelingen te solderen door de loodgieter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Raadsel opgelost, er is ets vloeistof op gaan lekken op de luidspreker. Ik vond het al vreemd, in een luidspreker zitten geen vloeistoffen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie mijn reaktie.

Andere antwoorden (1)

Er is volgens mij vocht in gaan zitten, dat wat is gaan lekker is water met roest en kalk, kan geen kwaad, maar neem t niet in zou ik zeggen