Weet iemand hoe ik dit onderste deel kan terug krijgen in de winamp mediabibliotheek?

Onze computer waar winamp op stond is vervangen en nu krijgen we onderstaand blok niet terug. Dit maakt het ontzettend lastig om muziek te zoeken. Weet iemand bij welke instellingen we dit blok terug kunnen krijgen?

Picture for question
een jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Plak het volgende in de adresbalk van de verkenner: %appdata%\Winamp\
Hier kom je in de lokatie van WinAmp, verplaats(NIET kopieren!) het winamp.ini bestand tijdelijk naar desktop o.i.d. zodat het .ini bestand weg is uit de %appdata%\Winamp\ lokatie, en start nu WinAmp, deze start nu met 'fabrieks instellingen' op mét dat venster in de bibliotheek.
een jaar geleden