Hoeveel ampere heeft een ford k 2011 toeter te laten werken?

Ik heb een 12 volt 7 ampere accu maar als ik hem er tegen aan houd maakt hij gewoon een geluid en verder niets
Ik bedoel trouwens een toeter en hij bromt gewoon verder niks

een jaar geleden
in: Audio
1.5K
jc54
een jaar geleden
Wat verwacht je dan?
TurfGraver
een jaar geleden
Is ook de bedoeling van een toeter (claxon) dat deze geluid maakt. :)
JensSpijker
een jaar geleden
Hij bromt gewoon niet toeteren of zo gewoon een soort frequentie
jc54
een jaar geleden
Test hem dan eens op een auto-accu. Doorgaans zijn die dingen zo'n 5 ampere. Mogelijk is jouw accu niet vo; geladen........
JensSpijker
een jaar geleden
Accu niet volgeladen zijn zou het kunnen zijn want op een auto accu doet hij het en die accu is 7 Almere
tinus1969
een jaar geleden
Is de spanning wel correct?

Antwoorden (1)

De ford k 2011 heeft een toeter die werkt op 0,5 ampere.
10 maanden geleden