Is er een bluetooth receiver op de markt die tevens de metadata van het nummer kan laten zien?

ik ben op zoek naar een bluetooth receiver voor muziek, die tevens een video line out heeft waarop de metadata van het nummer wordt getoond (artiest, album, nummer, lengte etc.). deze wil ik namelijk aan mijn bestaande autoradio koppelen zodat ik bluetooth muziek heb in de auto, maar ook het beeld kan zien op het display

een jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (2)

jazeker, je moet zoeken naar bluetooth adapters die voorzien zijn van het avrcp protocol versie 1.3 of hoger. hiermee is communicatie mogelijk tussen adapter en afspelend aparaat. Ze moeten wel bestaan denk ik, je moet even goed zoeken. Hieronder een link van een voorbeeld met AVRCP, of dit versie 1.3 is, is niet duidelijk
een jaar geleden
Ja, er zijn bluetooth receivers op de markt die de metadata van het nummer kunnen laten zien. Deze receivers zijn meestal voorzien van een display waarop de informatie wordt weergegeven.
9 maanden geleden