Wat heb ik nodig voor het installeren van een underseat subwoofer en hoe gaat dit in zijn werk?

Ik wil een underseat subwoofer in mijn auto monteren. Ik ben zelf handig genoeg om dit te doen maar heb wat minder verstand van de aansluitingen en benodigde kabels. Het betreft een actieve subwoofer. Afbeeldingen van mijn radioaansluitingen zijn toegevoegd. Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb en hoe ik alles aansluit?

Picture for question
een jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Om een underseat subwoofer te installeren heb je een subwoofer, een versterker, een kabel om de subwoofer aan te sluiten op de versterker, een kabel om de versterker aan te sluiten op de autoradio en een kabel om de versterker aan te sluiten op de accu. Volg de instructies van de fabrikant om de subwoofer te installeren.
Bronnen:
5 maanden geleden