Wat is de beste type koptelefoon van JBL met noise- canselling?

Ik leed veel tegenstrijdige reviews waarvan ik niet kan van opmaken wat wel en niet waar is.
Ik zoek een koptelefoon die volledig geluiden waar veel muziek door anderen word gedraaid op een werkplaats om vanuit mijn koptelefoon mijn eigen muziek te horen zonder bij geluiden hun

3 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (2)

Vanzelfsprekend is JBL niet de beste koptelefoon met noise cancelling. Maar als je geen geld wil gooien naar de Bose QC35 II of Sony WH-1000XM3, dan zal je tevreden zijn met de JBL Live 750BTNC wetende dat je 80% van de prestaties krijgt voor de helft van de prijs.

Je kunt hier andere modellen vergelijken:
https://versus.com/nl/search?q=jbl
maar ik kwam zelf ook geen koptelefoon van JBL tegen met een betere ruisonderdrukking.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Lijkt me niet:
- heeft geen passieve geluiddemping
- heeft geen actieve ruisonderdrukking
Daar wordt wel om gevraagd door VS.