Hoe kan ik FM-radio luisteren (auto) zonder wifi of 4G?

Ik heb een Android auto radio, waarvan de app zelf om radio te luisteren echt bagger is. Als ik het bereik op China zet kan ik Omroep Brabant (onderbrekend) aan. Ik ben dus op zoek naar een app waarmee ik radio kan luisteren (de antennes zijn dus gewoon aangesloten), zonder dat ik mijn hotspot moet gebruiken. Onze radio thuis gebruikt ook geen wifi, dus neem aan dat dit prima mogelijk moet zijn. Alvast bedankt!
Wat ik hiermee bedoel is: mijn radio zelf kan gewoon FM aan. Echter is de 'app' waarmee ik dus de radio kan luisteren, slecht in het vinden van frequenties. Mijn vraag is daarom of ik dit kan omzeilen op een andere manier... Ik ga dus geen nieuwe radio kopen, dat slaat nergens op.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
2.5K
LeonardN
3 jaar geleden
Welke radio heb je exact?
Zit daar geen DAB+ op?
Zoals op deze:
https://www.amazon.nl/XOMAX-XM-2VA769-autoradio-Android-Navigation/dp/B0876V8FVB/ref=asc_df_B0876V8FVB/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=430634986444&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=13892115619083879813&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064601&hvtargid=pla-910138801845&psc=1 Overigens is het een hele vreemde vraag. Ben je niet bekend met FM? Wat je nu probeert is een ronduit BIZARRE omweg.
Jij: FM>FM-internetradio>4G mobiele telefoon>Wifi-hotspot>radio
Normale mensen die gewoon FM radio kopen: FM>FM-radio
TurfGraver
3 jaar geleden
FM heeft niets met wifi/4G te maken.
Vreemde radio....

Antwoorden (1)

Door een FM-radio te kopen en in je auto te installeren.
Een DAB+-radio kan ook.
3 jaar geleden
tinus1969
3 jaar geleden
Prcies. FM radio luister je met een echte, ouderwetse, FM radio ontvanger. Die zijn ouder dan het internet :-)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat een vreemd antwoord. Mijn radio is gewoon een FM-radio, zoals in mijn vraag beschreven. Echter werkt deze slecht, waardoor ik opzoek ben naar een vervanger.