Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zievaak op hyves dat ze fotó's zo hebben bewerkt dat er meerdere foto's zijn in 1 foto...hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
805

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Met een fotobewerk programma, ik vind photoshop de beste, maar het kan ook gewoon met paint
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
foto bewerkingssoftware en dan knippen en plakken. Een gratis pakket is 'gimp', op www.gimp.org te verkrijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik er photoscape voor
Erg eenvoudig programma en kan je bijv makkelijk zulke collages mee maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je opent paint (Start-alle programmas-bureaublad assesoires-paint) en de map met de foto's. Dan kopieer je er een, en in paint plak je (CTRL+V), daarna kopieer en plak je de andere ook, je versleept hem een beetje en je slaat hem op. (Of als je wilt plak je er eerst nog 15 foto's in).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je meerdere foto's als een collage bij elkaar of bv een gezicht wat omringd is door een plant wat dus eigenlijk twee foto's zijn maar dmv doorzichtig maken enzo samengevoegd zijn.

Als je dat laatste bedoeld... er zijn steeds meer digitale camera's die dat als speciale functie hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe jouw Engels is, en of je dit soort bestanden (als gadget) op je Hyves kan zetten, en er zijn ook wel fotobewerkingsprogramma's voor zoals hierboven beschreven, maar als je dat te ingewikkeld lijkt, dan zou je eens kunnen googlen op bijv. "photo collage generator".

Er zijn veel online foto collage makers waarbij je alleen de layout en je foto's hoeft te kiezen. Vaak heb je er ook nog de keus in animatie oid bij. Het eindresultaat kun je dan gewoon downloaden op je eigen pc. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding