Zijn er koptelefoons die niet via bluetooth werken, maar wel draadloos zijn?

Ik heb een e-drum kit gekocht waar dus een koptelefoon bij zit. Er is bij deze kit alleen de mogelijkheid om met een aux ingang die koptelefoon aan te sluiten maar als je aan het drummen bent zit dit kabel wel erg in de weg. Ik had vroeger wel eens oortjes waar je dan een kort stukje had die in je telefoon moest en voor de rest was het draadloos. Bestaat zo iets nog?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1K

Antwoorden (1)

Er zijn koptelefoons die via WIFI werken, Dat is natuurlijk 10 x beter dan bleutooth maar dan moet er wel WIFI zijn. Kortom als geluidskwaliteit minder belangrijk is kun je bleutooth gebruiken. Geld ook voor MP3 trouwens