Als mijn telefoon uitstaat kan ik dan nog steeds vragen stellen aan Google nest mini?

Ik wil een google nest mini aleen alsmik deze vraag weet als ik naar bed ga zet ik mijn telefoon uit en ik wil weten hoelaat het is werkt google nest mini dan nog of moet echt je telefoon aanstaan google vind mijn vraag niet weten jullie het bedankt

3 jaar geleden
in: Audio
2.3K
taillie
3 jaar geleden
Ik gebruik het niet maar vermoedelijk moet het apparaat aan staan om het te gebruiken... Denk dat dit het geval is voor de meeste apparaten, indien het volledig uitgeschakeld is dat je er geen functies kunt van verwachten

Antwoorden (1)

Ja, dat kan.
Je hebt je telefoon nodig om je Google Nest mini aan je wifi en account te koppelen. Na de installatie is de Nest mini rechtstreeks verbonden met je route (via wifi) en kan zonder de telefoon werken.
(@Amadea; ik heb het net uitgeprobeerd en de Nest mini werkt gewoon als de telefoon uit staat).