Ene box klinkt lager en zachter dan de andere, hoe kan ik dat verhelpen?

Ik heb 2 oude jbl Control Xtreme boxen die het echt goed deden en op een dag klonk een van de boxen iets lager/zwaarder en zachter in volume. Heeft iemand een oplossing? Ik heb zelf al naar de tweeter gekeken en al vervangen maar dat helpte niet (dus originele weer terug geplaatst). (beide boxen hebben we een jbl speaker vervangen door een van pioneer maar dat is al een tijd terug)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
2.1K

Antwoorden (1)

Sluit de slechte speaker eens aan op die van de goede speaker?
Het kan maar zo zijn dat de versterker de oorzaak is.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit al geprobeerd maar helpte helaas niet