Ik heb 'm gekocht bij Chear.nl daar is hij het goedkoopst en inclusief verzendkosten en de volgende dag al thuis bezorgd;

Toegevoegd na 3 minuten:
P.S. Koop wel een 32GB of 64GB, dat zijn de nieuwe 3G modellen die een stuk sneller zijn en meer kunnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waar je hem goed kan kopen?
Gewoon in de media markt/dixons/bcc etc.
Of op internet, op apple.nl/bol.com/marktplaats (2e hands).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zijn overal even duur, gewoon bij dixons ofzo, tenzij je uit taiwan laat bestellen ofzo, weet niet of dat kan, dan zijn ze goedkoper...

anders kun je ze 2e hands krijgen wel bij diverse plekken, zelf zou ik niet voor marktplaats gaan, maar via bol.com, daar heb je minder/geen(?) 'oplichters'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geluk hebt kan je via Ebay ook vaak winnen, en soms zelfd goedkoper dan in NL, en als je toevallig ooit in de VS bent, moet je er daar een aanschaffen. Voor de prijs dat je hier een 32 GB kan halen kan je daar als de wisselkoers een beetje goed ligt een 64 gig halen :).