Wat is een koptelefoon voor een goede prijs?

Ik wil een nieuwe koptelefoon kopen, deze moet noice cancelling hebben en een goede prijs. Ik heb een budget van €150.-. Ik luister erg veel verschillende soorten muziek: akoestisch, rock, trap en pop. Ik heb een al even gezocht en ik kwam uit op de JBL E65BTNC maar ik weet niet of deze goed is voor zijn prijs. Ik wil graag onder de €150.- blijven maar mocht het een hele goede koptelefoon zijn voor zijn prijs zou het ook iets erboven mogen zijn. Weet iemand een goede koptelefoon voor mij?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.5K
TurfGraver
6 jaar geleden
Als je kwaliteit van bt en nc voor lief neemt is dit een prima hoofdtelefoon.
Persoonlijl ga ik liefer voor een goed geluid dus zonder de fratsen.
LeonardN
6 jaar geleden
Er is laatst zelfs een vraag geweest van iemand die last had van nc-his https://www.startpagina.nl/v/elektronica/audio/vraag/631949/veroorzaakt-noise-cancelling-hoorbare-achtergrondruis Ik heb ooit een USB-koptelefoon gehad met zelfde his. Direct teruggestuurd. Maar wellicht dat er wel modellen zijn die dit goed doen en zonder rare bijgeluiden doen.
paulus811
6 jaar geleden
Ik heb zelf een AKG N60 NC en ben daar bijzonder tevreden over. De geluidskwaliteit is zeer goed, draagcomfort hoog en als je veel reist zoals ik is het handig dat de hoofdtelefoon opgevouwen kan worden. Noise Cancelling werkt ook zeer goed. Wat ik ook een voordeel van dit model vindt is dat als de accu voor NC leeg is, je toch muziek kunt blijven horen. Dat is bij bijvoorbeeld Bose niet zo, die stopt er helemaal mee.
LeonardN
6 jaar geleden
Hoe is de koptelefoon bij stilte?
paulus811
6 jaar geleden
Begrijp de vraag niet goed, maar NC werkt alleen bij voorspelbaar geluid zoals bijvoorbeeld motorgeluid. Een krijsende baby hoor je nog steeds, al is het wel iets gedempt. Omdat ik maandelijks vlieg van US<>NL, gebruik ik de NC functie soms ook zonder muziek. Ik slaap zelfs met de koptelefoon op in het vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je een goede koptelefoon met nc wilt hebben ben je al gouw €200+ kwijt. Ik heb zelf een skull candy hash 3 (€129) hier zit alleen geen nc op maar de koptelefoon sluit wel redelijk goed af.
LeonardN
6 jaar geleden
@paulus811 Wat ik bedoel is als je tussen twee nummers door de hoofdtelefoon op hebt. Heb je dan geen ruis of druk op de oren? Dat is iets waar ik persoonlijk al snel over val.
paulus811
6 jaar geleden
@LeonardN, de druk op de oren is inderdaad een verschijnsel waar sommige mensen last van hebben, het verschilt per persoon. Ik merk er totaal niets van, wellicht is het ook gewenning. Ruis hoor ik ook niet, behalve als ik de koptelefoon (voor een deel) afdek, bijvoorbeeld door de zijkant van een stoel of als je een muts zou dragen. De microfoons die het omgevingsgeluid meten raken dan kennelijk in de war. Mijn advies is om een hoofdtelefoon in een gewone winkel te kopen en met eigen muziek te proberen. Dat laatste tientje verdienen door online te bestellen vind ik persoon met dit soort aankopen geen goed idee. Wat ik ook nog wil meegeven is dat het handig is als de hoofdtelefoon oplaadbaar is. Bose bijvoorbeeld heeft batterijen die je steeds moet vervangen (en ja, ik weet dat ook die oplaadbaar verkrijgbaar zijn maar dan sleep je weer een losse oplader mee). De AKG NC60 laadt je op via USB en dat is tegenwoordig vrijwel altijd wel ergens in de buurt, zelfs in een vliegtuig.
LeonardN
6 jaar geleden
+paulus811 Bedankt voor de extra info. Het zal ook gewoon zijn dat het ene model en idd de ene persoon meer last heeft van bepaalde verschijnselen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik kwam zelf een tijdje geleden dit artikel tegen: https://www.allesoverkoptelefoons.nl/koptelefoon-voor-concentratie-school/ gaat over noise cancelling koptelefoons, misschien helpt het!

Het beste antwoord

Deze headset is handig voor het gamen als je ook wilt communiceren met anderen: https://www.google.nl/shopping/product/18121476859518152938?biw=1920&bih=959&q=%5Dheadset&oq=%5Dheadset&prds=paur:ClkAsKraX3iGEEIP_AWSMeF3czGSt4ffVNSZkVlJ1VIYPo8VKTK0I30vBvM0_YPLT9Rmr235JcBaNADMmUooCwPLBpQaoEu-4uioXieXTfHesGMU9uTxf9yxRxIZAFPVH73g_YrG4Wt8fqVgGR17MGE21Vjf_g&sa=X&ved=0ahUKEwjpg-CNwpjYAhWCb1AKHdagCmwQ8wIIlwMwCA
Deze koptelefoon heeft geen microfoon, maar is wel een goede optie als je denkt dat je toch geen microfoon gaat gebruiken:
https://www.google.nl/shopping/product/13333963205469082449?q=philips+koptelefoon&biw=1920&bih=959&dpr=1&prds=paur:ClkAsKraX9cL8M2UHJL9BSGt5rUfqt14WiTuZuRawqahHQ1Yjm4dOUL4izMGndK2CGqjfRzfydH9TEmL7ZzXLFuMH64XwJxCWhyeaK62mvfRTDG_GQv1AzhXCxIZAFPVH73L5UD4l70dt3oBpwFNtDFdJxMaYw&sa=X&ved=0ahUKEwjA45ODwpjYAhWIKVAKHdoiBsMQ8wII7gIwAA
Ik hoop dat het heeft geholpen :)