Cydia en mobile substrate

bij sommige apps uit cydia moet je mobile substrate erbij downloaden.Is dit schadelijk voor je iphone.Bijv. gaat de batterij sneller leeg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Nee hoor, mobile substrate is er voor om cydia 'extenties' te laden. Ook zorgt MobileSubstrate voor een extra beveiligingslaag: wanneer extensies ertoe leiden dat je SpringBoard crasht, detecteert MobileSubstrate dit en zorgt ervoor dat je veilig naar Cydia kunt gaan om de extensie te verwijderen. Het zal je iPhone niet merkbaar langzamer maken en ook je batterij dus niet (merkbaar) sneller leeg laten lopen. Mobile Substrate moet je dus wel er bij downloaden als je iets uit cydia wil hebben :)