Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een verloopstekkertje voor een apple dockingstation en een "gewone" mp-3 speler?

Ik heb in een onbezonnen bui een docking-station gekocht voor een Apple iPod, in de veronderstelling dat mijn lenco-mp3 speler er ook op kon worden aangesloten. Stom, stom stom. Dat past dus niet. De winkelier wil hem niet terugnemen en nu heb ik dus een docking-station waar ik nu nog niets mee kan. Bestaat er een verloopsnoertje met aan de ene kant een apple-connector (male) en aan de andere kant een mini-usb female aansluiting? Ik zie op internet wel veel verloopsnoertjes, maar daar kan ik niet aan ontdekken of het male/female is. Of zal ik toch aan marktplaats moeten denken (en het dockingstation van de hand doen)?
Dank voor jullie advies.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
717

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Via een zogeheten AUX kabel kan het het enige nadeel hij zal niet op geladen worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet goed wat je wilt bereiken maar je hebt je niet goed laten informeren. De minijack aansluiting op de iPod dock is een audio uitgang van de iPod, en niet een ingang.
Daarnaast is de dock aansluiting van een iPod/iPhone Apple-eigen, daar kun je met andere merken echt niets mee.

Als de winkelier bijdroeg aan jou niet goed informeren zou ik daar zeker nog even teruggaan, gooi het op een 'impulsaankoop'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding