Veel luidsprekers – met name vloerluidsprekers – hebben aparte terminals voor de lage (LF) en de hoge frequenties (HF). Aan de achterkant zitten dan twee paar terminals – twee rode en twee zwarte. Dit betekent dat je de luidsprekers kunt bi-wiren (dubbele kabels) of bi-ampen (dubbele versterkers).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Duidelijk
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke dank u wel
TurfGraver
6 jaar geleden
Goed antwoord. Om 'normaal' aan te sluiten brug er in laten zitten dus.
P.s. Bi-Wiren is zinloos, bi amp wel.