Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een draadloze signaal overdracht voor tussen mijn radiotuner en de tv/radio wandcontactdoos?

Mijn radiotuner was verbonden via een coax kabel aan de de tv/radio wandcontactdoos. Nu ben ik verhuisd en moet ik om die tuner weer te verbinden zo'n 12 meter kabel aanleggen. Vandaar de vraag, bestaat er niet iets wat draadloos het signaal overbrengt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1K
paulus811
6 jaar geleden
12 meter is toch niet zo heel veel? Ik gebruik zelf alleen nog maar een app (TuneIn) op de iPhone die via bluetooth met een BT adapter aan de versterker verbonden is. Zo kan ik zowel radio als iTunes en Spotify afspelen en het volume via de telefoon regelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee helaas niet, hier mee hebben wij ook gezeten na verhuizing. Nu hebben wij een radio met ingebouwde wifi en luisteren via onze wifi systeem naar radio zenders, en het bij komend voordeel is dat je vele honderdduizenden radio zenders hebt uit de hele wereld en daar zitten hele leuke zenders tussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding