Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn goede oordopjes?

Ik zoek oordopjes waarmee je muziek kan luisteren en waarmee je het geluid om je heen niet meer hoort (pratende mensen, andere muziek etc) werken noise-cancelling oordopjes hiervoor? het liefst wil ik ze niet te duur, wie weet goede oordopjes hiervoor (graag link ofzo erbij sturen) ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
876
jc54
7 jaar geleden
Wat is niet te duur? Echt goede oordopjes moet je op maat laten maken. En dan worden ze wél duur.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

probeer de iphone 6 oortjes... pas wel op dat je geen gehoorbeschadiging krijgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
noise-cancelling oordopjes werken inderdaag goed tegen omgevingsgeluid. Niet elk toestel ondersteunt oordopjes die dit hebben er zit namelijk een 5 polige audio jack aan (ipv. 3 polig).

Mocht je echt graag noise-cancelling willen hebben maar jouwn toestel dit niet ondersteunt kun je ook altijd nog voor een koptelefoon gaan die dit actief ondersteunt.

Oordopjes die geen noise-cancelling gebruiken maar wel erg goed afsluiten zijn in-ear oordoppen, een goed klinkend en betaalbaar voorbeeld hiervan is de Sennheiser CX300II.

Mocht je deze oordoppen aanschaffen krijg je er echt geen spijt van! ik vind zelf audio kwaliteit zeer belangrijk en heb deze zelf ook een poos gehad. Omgevings geluid sluiten ze ook erg goed af (;

Een link voor de Sennheiser oordoppen vindt je hieronder:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding