Welke ipod speaker zal ik kopen?

deze:
kan ik krijgen voor 25 euro. (tweedehands via een vriend)

http://www.ciao-shopping.nl/Logitech_S125I_Portable_2_0_Speaker_System__1316425

Of deze:
kan ik krijgen voor 40 euro

http://link.marktplaats.nl/343490670

Of weet iemand een betere onder de 50 euro?
ik heb geen ipod touch of een iphone ofzo. Dus er moet een aansluiting voor elke ipod/mp3 speler aanzitten.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik zou voor de Logitech gaan. Deze heeft een subwoofer, de speedlink niet. En juist lage tonen is vaak een probleem bij ipod speakers. Verwacht van beide geen wonderen overigens. Bovendien koop ik liever bij Bol dan bij Theo en Michele. Die laatsen roepen dat de normale winkelprijs ong. 80 euro is, maar dat moet je met een enorme korrel zout nemen. Laatste punt is dat garantie via Bol beter geregeld zal zijn.

Succes!

Toegevoegd na 54 seconden:
Ik zie zelfs dat je de Logitech voor bijna de helft van een vriend kan kopen, dan kun je het ding toch ook horen?
paulus811