Waarom kan ik mijn stereoapparatuur niet apart op afstand bedienen?

Ik heb een Conrad Audio stereoset bestaande uit de volgende apparaten:

CT-990 Tuner
CA-990 Versterker
CD-991 CD-speler
CC-990 cassettedeck

Nu zitten er ook kabeltjes bij voor afstandsbediening. Deze heb ik aangesloten. Echter bedient de afstandsbediening alle apparaten tegelijk. Als ik dus één apparaat aan wil zetten gaan alle aan. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Veel stereoapparatuur is niet uitgerust met een afstandsbediening. Als je apparatuur geen afstandsbediening heeft, is het niet mogelijk om het op afstand te bedienen. Controleer of je apparatuur een afstandsbediening heeft voordat je probeert het op afstand te bedienen.
Bronnen:
4 maanden geleden