weet iemand goede speakers voor op mijn kamer?

Mijn budget ligt rond de 100 euro, mijn kamer is ongeveer 3 bij 4 meter. Ik zoek een set waar lekker veel bass in zit, mag ook tweedehands. Heeft iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

je zou kunnen denken aan Logitech speakers. doorgaans sluit je die aan op een computer, maar in een niet al te grote ruimte zoals je beschrijft, voldoen ze goed. Bij diverse internetaanbieders en mediagiganten te koop voor ruim onder de 100 euro.
Zie de bronnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de Logitech sets die ik heb gezien is het volume van de bass aan de achterkant van de subwoofer te regelen. Dit is helemaal te gek voor de vraagsteller. Het valt binnen budget en geeft een goed geluid. De subwoofers geven een diepe zuivere sound. Lijkt mij de beste keus. Let goed op of deze opties echt aanwezig zijn en neem de juiste set want ze verschillen onderling in kwaliteit. Ze kunnen behoorlijk hard en vanaf je telefoon muziek afspelen gaat natuurlijk prima.

Andere antwoorden (1)

Voor zo'n kleine kamer zou ik een Bose Sounddock nemen. Deze produceren een uitstekend geluid en dito bas. De Sounddock 2 is voor onder de 100 euro te koop op Marktplaats. Je eigen muziek en radio speel je af via je telefoon, eventueel via een Bluetooth adaptertje. Sounddocks met bluetooth zijn er ook, maar niet voor jouw budget.
paulus811