Hoe laat ik muziek op een usb stick achter elkaar afspelen?

ik heb twee liedjes op een usb stick gezet via youtube converter. ik wil graag dat ze zich achter elkaar afspelen. nu stopt die gewoon naar het eerste liedje en moet ik het andere liedje op nieuw afspelen. hoe moet ik hem achter elkaar laten doorspelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
12.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar speel je mee af?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat regel je met de software die de muziek afspeelt, bijv. Windows mediaplayer
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
met mediaplayer en hoe moet ik dat regelen dan?
wilkers
8 jaar geleden
Wil je van 2 muziekbestanden 1 muziekbestand maken bedoel je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmmmm je kan alle muziekbestanden als een afspeellijst aanmaken en uren lang achter elkaar laten afspelen. gewoon een afspeellijst maken en alle muziek daarnaartoe slepen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
een bestand zou ook kunnen, waar het me om gaat is dat het voor een optreden achter elkaar moeten spelen. en dat dit niet lukt op een usb. ik kan wel een afspeellijst maken in media player maar ik weet niet hoe ik die op de usb krijg. als ik syncroniseer dan speelt die alsnog niet achter elkaar door. maar stopt die naar het eerste nummer.

Antwoorden (1)

met mediaplayer kan je alles achter elkaar afspelen non-stop dus zet ze in mediaplayer en heb plezier met je muziek!

Toegevoegd na 34 seconden:
om precies te zijn windows media player