Wie kan mij helpen met mijn zoektocht naar een vervangende potentiometer?

Ik ben op zoek naar een vervanger voor een potentiometer
(volumeregelaar) van een Akai versterker AM-A3 uit de jaren 80. Type:
100KBX2 Stereo - Lineair
Zie bijlage voor uitvoering. Ik vind het een raar model omdat hij 2x 4
pinnen ipv. 2 x 3

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik heb al meerdere kanalen geprobeerd zoals Akai service center NL

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Op eBay vond ik in Engeland de V100KBX2 4TR-2666, die gelijke specificaties heeft en 2x4 pinnen. Kost wel 20 euro plus 8,25 verzendkosten.

Toegevoegd na 3 minuten:
In plaats van gelijke specificaties moest daar staan: optisch hetzelfde