Welke mp3 speler kan ik het beste kopen als ik een Samsung Chromebook heb?

Ik ben trotse bezitter van een Samsung Chromebook. Ik heb een hele oude IPod, maar die kan ik niet meer gebruiken omdat er geen ITunes op deze computer gezet kan worden. Ik wil graag een nieuwe MP3 speler kopen, maar ik wil graag zeker weten dat ik deze kan gaan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Als je doel is om muziek via je chromebook op de MP3 speler te zetten, dan heb je maar 2 vereisten:
- de muziek in formaat dat de speler mee werkt (dus in .mp3 bestanden en eventueel andere compatible bestandstypen)
- een MP3 speler met een geheugenopslag die toegankelijk is met USB kabel naar je chromebook (normale USB ingang op chromebook) of via een card reader (sd etc) waarvoor je chromebook een ingang of plug-in heeft. Zo niet, kun je een portable cardreader gebruiken voor het type geheugenkaart van je MP3-speler die ook met een USB kabel aansluit.

We hoeven het dus helemaal niet over merken / model te hebben omdat vrijwel iedere MP3 speler over bovenstaande basisfunctionaliteiten beschikt.
Als je chromebook geen cardreader ingebouwd heeft voor het type (SD) kaart die een gewenste MP3 speler gebruikt qua type, dan zou ik je aanraden te gaan voor een MP3 speler die een directe kabelverbinding met USB naar de chromebook kan leggen voor de muziekbestandsopslag, dit kan dus een prioriteit zijn bij het vergelijken van meerdere MP3 spelers.