Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik deze boxen aansluiten?

Kan ik deze boxen (zie foto) aansluiten op mijn uitgang van mijn ipad (3,5 mm) doormiddel van bijvoorbeeld een verloopstukje of op een andere manier?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, naar het laat aanzien heeft het draadje rond een aansluiting gezeten van een versterker... Het zijn dus passieve speakers, je hebt actieve speakers(met ingebouwde versterker) nodig om het te kunnen aansluiten op een iPad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tuurlijk... Er is geen andere manier dan met een versterker ertussen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Versterker zal moeten passen bij de speaker.
Dus iets meer info over de speakers zou dan handig zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de achterkant zal het model / vermogen / impedantie vermeld staan, dat was handiger geweest te fotograferen dan de voorkant(ik weet inmiddels wel hoe een speaker eruit ziet)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een Grundig CDM3000 set met 2 x 5W power in luidsprekers van 4 ohm.
Nee, dit lijkt op een passieve speaker. Een passieve speaker moet altijd via een versterker worden aangesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je iPad heeft een output impedantie van 4 tot 5 ohm. Je boxen (waarschijnkijk 4 tot 8 ohm) kun je hierop aansluiten maar verwacht niet dat je er hard muziek me kunt spelen.
De versterker in de iPad heeft een laag output wattage van maar 0,3 Watt en is gemaakt om hoofdtelefoons met een impedantie van 32 tot 75 ohm aan te sturen, geen luidsprekerboxen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding