Waar kan ik een 5din female naar xlr male bestellen?

Ik heb een TOA tafelmicrofoon, met een 5din kabel. Mijn vraag is waar ik z'n verloopkabeltje / stekkertje kan kopen zodat ik hem op m'n inter m versterker met xlr ingangen kan gebruiken ...
Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Kan nooit microfoon is microfoon signaal en de input van de versterker is lijn Nivo dus dat geeft te weinig input op de versterker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Flauwekulletjes.... Je hebt ook mic ingangen op XLR versterkers...
http://g01.s.alicdn.com/kf/HTB1CdESFFXXXXaFXFXXq6xXFXXXY/200519342/HTB1CdESFFXXXXaFXFXXq6xXFXXXY.jpg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh, en die tafelmicrofoon kan wel een voorversterker hebben, dus wie zegt dat er geen lijn niveau uit de MIC komt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor reacties, er zit inderdaad gewoon een microfooningang op die versterker, mic heeft geen voorversterker...