Wat moet ik doen?

Ik heb toch even hulp nodig, hoor.
Heb vandaag al meerde films gekeken in WMP. Tot een half uur geleden. Ik was aan het kijken en opeens liep het geluid voor het beeld. Soms hapert een stukje en dan wordt het opeens snel versneld.

Wat kan ik doen? Hier moet toch een oplossing voor zijn zonder programma's te gaan downloaden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er 2 geprobeerd, 2 korte filmpjes die ik al eens had bekeken zonder problemen, maar nu met haperingen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, is het ook niet...

Het beste antwoord

ik denk dat het gewoon aan de film licht, als al die andere films, die je gekeken hebt het wel gewoon gedaan hebben, licht het aan de film denk ik,

als het probleem blijft bel je gewoon even met het bedrijf waar je de tv gekocht hebt.