Hoe sluit ik 3 paar luidsprekerkabels aan op een laptop?

Ik heb twee philips FB 603/00 één philips FB 602/00.
Alle drie hebben ze 6 ohm.
Heb je daar een omvormer nodig of iets dergelijks en waar koop je dat dan de
luidsprekerkabel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De boxen die je hebt, zijn onderdeel van een surround set.
Om deze aan te sluiten op je laptop, zul je eerst een versterker hiervoor moeten hebben.

Dit type versterkers voor binnenhuis gebruik noemt men een receiver, op marktplaats kun je er voor een paar tientjes een kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan je mij misschien een voorbeeld geven op marktplaats, ik vindt geen goede.
alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://link.marktplaats.nl/853640418 Zo een zou voldoende moeten zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk dat die niet voldoende is:
"Systeem werkt niet meer, gaat wel aan maar geen geluid meer.
Voor de liefhebber Technische man die deze repareren kan."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oeps! Inderdaad niet gezien dat hij defect was. Het is in ieder geval een soortgelijk model waar je voor moet kijken, er zijn nl. ook modellen die alleen een RCA-aansluiting hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke dankje