Hoe sluit ik mijn eqaliseer aan van mijn bose901 op een versterker van pioneer nl de vsx lx70?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

als je aan de achterkant van je versterker en equalizer kijkt, zitten daar van die Tulp/RCA uitgangen op; die rode en witte aansluitingen ( in sommige gevallen rood met zwart ) als je je equalizer wilt aansluiten, sluit je je auxkabel op de input van je equalizer en de uitgang van je equalizer sluit je aan op de ingang van je versterker: zo simpel is het

( kijk wel uit met aansluiten: zet eerst alles uit, anders schrik je je kapot wanneer je een kabeltje inplugt