Kan ik in-game sounds horen op PS3?

Ik heb namelijk een gewone 3.5mm jack koptelefoon en een Bluetooth headset om me te praten. En ik heb al gekeken, mijn Televisie heeft geen 3.5mm jack uitgang

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry ik begrijp niet wat je bedoelt?! En ik heb geen HDMI ik heb namelijk roxio game captie die geen HD ondersteunt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of toch? Bedoel je dat ik die rca kabel aan een gewone versterker met een 3.5mm Jack output moet vastmaken en dan de koptelefoon daaraan aansluiten. Dan die meerdere audio-uitvoer optie instellen en dan gamen maar? PS: ik game nu op 'component' vanwege de roxio game capture, maak dat wat uit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Please meer antwoorden, ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

Antwoorden (1)

Ja, dat moet je instellen. Ga in je startmenu bij instellingen naar randapparatuur, daar staat geluid/microfoon (weet even niet precies welk woord, maar het wijst vanzelf).