Welke audio apparatuur is geschikt voor met TV en kan draadloos muziek afspelen vanaf een mobiel apparaat?

Ik ben op zoek naar een audioset die aan te sluiten is op een TV en die daarnaast draadloos muziek kan afspelen vanaf een Ipad/Iphone. Bestaan deze producten en waar kan ik dit kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Een goeie optie lijkt me een soundbar of soundplate met bluetooth functie. Een soundbar is meestal met losse subwoofer, een soundplate is een plat kastje waar je eventueel de tv op kunt zetten.

Groot voordeel van deze apparaten is dat ze vaak voorgeprogrammeerde klankinstellingen hebben voor film, spraak en muziek. Bose heeft oa een populaire soundplate in het programma.
paulus811