Kan mijn bluetooth koptelefoon verbinding maken met het vliegtuig?

Ik ben van plan om voor mijn 12 uur lange vlucht naar Thailand een noise canceling koptelefoon te kopen, zodat ik niet steeds de vliegtuigmotor hoor. Nu heb ik een mooie op het oog van sony, met noise canceling, maar ook met bluetooth verbinding, dus zonder kabelaansluiting. Is het mogelijk om met deze koptelefoon de films op het stoelschermpje(in het vliegtuig dus) te kunnen horen dmv bluetooth ? of heb ik hier wel een kabel voor nodig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
8.8K

Het beste antwoord

Vooralsnog is het tijdens de vlucht niet toegestaan om draadloze zenders en ontvangers te gebruiken. WiFi is daar sinds kort bij enkele maatschappijen de uitzondering op.
Dus nee, als draadloze verbindingen verboden zijn tijdens de vlucht, zullen ze zeker niet zelf Bluetooth aanbieden. Koptelefoons kunnen alleen bedraad worden aangesloten.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, de bluetooth moet je dan ook uitzetten tijdens de vlucht. Je kunt deze koptelefoon dan wel bedraad verbinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja daar twijfelde ik dus aan. Bedankt!