Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan mijn bluetooth koptelefoon verbinding maken met het vliegtuig?

Ik ben van plan om voor mijn 12 uur lange vlucht naar Thailand een noise canceling koptelefoon te kopen, zodat ik niet steeds de vliegtuigmotor hoor. Nu heb ik een mooie op het oog van sony, met noise canceling, maar ook met bluetooth verbinding, dus zonder kabelaansluiting. Is het mogelijk om met deze koptelefoon de films op het stoelschermpje(in het vliegtuig dus) te kunnen horen dmv bluetooth ? of heb ik hier wel een kabel voor nodig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
8.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vooralsnog is het tijdens de vlucht niet toegestaan om draadloze zenders en ontvangers te gebruiken. WiFi is daar sinds kort bij enkele maatschappijen de uitzondering op.
Dus nee, als draadloze verbindingen verboden zijn tijdens de vlucht, zullen ze zeker niet zelf Bluetooth aanbieden. Koptelefoons kunnen alleen bedraad worden aangesloten.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, de bluetooth moet je dan ook uitzetten tijdens de vlucht. Je kunt deze koptelefoon dan wel bedraad verbinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja daar twijfelde ik dus aan. Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding