Ik heb het album van U2 gekregen, maar ik wil het album niet hebben maar ik krijg het niet van mijn iPad af. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

hallo, ik had het zelfde probleem en heb het opgelost
je moet naar instellingen->muziek->toon alle muziek uitzetten

dan is t weg.

fijne dag nog verder
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo,
Ik heb gedaan alleen nu blijf er één nummer staan die ik niet kan verwijderen.
Maar alnog bedank voor de tip. Fijne dag verder

Andere antwoorden (1)

Dat kan voor het moment nog niet, album zit gekoppeld aan de AppleID. Dat is ook de grootste ergenis van iPad bezitters dat Apple ongevraagd een album bij je over de schutting kiepert...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ooh oké, bedank voor de informatie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is wel mogelijk om hem eraf te halen hoor