Hoe kan ik mijn microfoon (Samson CO1U) beter laten klinken?

Mijn audio klinkt nu heel flat en zacht, maar ook "computer achtig" A.u.b help mij!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke recording software wordt er gebruikt? Waar is de mic voor aangeschaft en waar wordt de opgenomen audio mee afgespeeld?
Bij "computerachtig" denk ik overigens aan Microsoft Sam.. Bedoelde u blikkerig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nadeel van 'U' (USB) microfoons is dat je niet zo bar veel aan het geluid van de microfoon zelf kan veranderen.
Je kan hooguit het opgenomen geluid gaan bewerken...

Antwoorden (1)

je kan je microfoon volume boosten binnen windows rechtermuisknop op het luidsprekertje klik op opname aparaten Klik vervolgens op jou microfoon daarna op eigenschappen dan op niveau's en zet je microfoon niveau wat harder.