bestaat er een online locatie om muziek op op te slaan via mijn computer, en dat ik dit dan kan beluisteren via mijn telefoon?

mijn iphone heeft maar een beperkt geheugen, toch wil ik mijn muziek beluisteren erop, zonder dat dit geheugen kost...
maakt niets uit als ik er internet voor nodig heb of een app...

alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
capthavoc
9 jaar geleden
Je heb bv spotify ? maar dit zijn eigenlijk streaming services
dus niet een plaats waar je je eigen muzek naar toe kunt uploaden
dat is niet nodig
Deze is niet afhankelijk van je cd collectie dus wat je nu al op de pc hebt staan.
Het is een streaming service waar alle nummer die je wilt gewoon op te zoeken zijn. als het tenmisnte om normale popmuziek gaat

let wel als je het via phone wilt gebruiken dat je op moet passen dat je het niet via 3g gebruikt (dat kost je data bundel) via wifi is prima te doen. Als het gaat om eigen materiaal (zelf geproduceerd)gemixed o.i.d
je zou dan soundcloud kunnen proberen ?
Daar kan je inderdaad je zelf geproduceerde nummers uploaden
let wel op rechten ed ook een kijkje waard is grooveshark.

Antwoorden (1)

Dropbox, skydrive, spotify, soundcloud