Hoe kan je een aux kabel aansluiten op een Peugeot 107?

Ik heb een AUX kabel gekocht voor mijn peugeot 107, hoe kan ik deze activeren? Zorgen dat de muziek het doet via mijn telefoon op de radio?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
5.7K

Antwoorden (1)

Als je radio een AUX-ingang heeft, dan is het een kwestie van inpluggen en de rest gaat vanzelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mogelijk dat je met de Src (of source) schakelaar de AUX moet selecteren.
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas dit zal via de boordcomputer bij een Peugeot dealer geactiveerd moeten worden.....