Ik wil meerdere speaker setjes naar één 3,5 stereo jack sturen. Wat voor apparaat heb je hier voor nodig?

Als het kan zou het fijn zijn als je per setje ook het volume kan regelen. Je zou het op kunnen lossen door meerdere splitters over elkaar heen te zetten tot ik genoeg ingangen heb voor alle speakers, maar dit wil ik niet doen ivm geluidskwaliteit, behalve als er geen andere oplossing is. Wat voor apparaat zou je kunnen gebruiken hiervoor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

je kan op ebay ofzo een audiojack splitter kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben er zelf achter gekomen.. en voor als je het leuk vind om te weten, zo iets moet ik hebben: http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoon-versterker/behringer-pro-8-ha-8000-hoofdtelefoon-voorversterker/product-details.html