Wat moet ik doen?

De laatste tijd heb ik dat als ik liedje gedownload heb en ze wil afspelen (in Windows Media Player) dat er dan zo'n fout tekentje komt te staan, waardoor hij hem niet afspeelt. Maar als ik dan vervolgens er nog een keer op druk doet hij het wel. Hoe verhelp ik dit?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Windows Media Player kan sommige soorten bestanden niet afspelen. Dit kan de volgende redenen hebben:

1. Bestand is beschadigd.
2. bestand is niet WMA of MP3.

bij 2 komt het doordat het een ander soort bestandje is, gewoon opnieuw downloaden en dan WMA of MP3 pakken