Hoe geef ik mijn bluetooth speaker een langere batterijduur?

Ik heb een TDK A33 Bluetooth speaker, maar deze batterijduur is zeer kort.
Hoe geef ik hem een langere batterij duur, of waar kan ik een externe batterij kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

De enige manier om dat te kunnen doen is een draadloze oplader te kopen. Deze werken op een accu (dus deze zul je wel van te voren moeten opladen). Deze zijn er in verschillende prijzen. Als je daar geen behoefte aan hebt kun je altijd bluetooth uitschakelen en je speaker aansluiten via een kabel aan je speakers.. meestal gaan ze hierdoor minder snel leeg.