Wat doen tegen een doorgeblazen logitech G35 speaker?

Hey,

Vroeger kon ik echt epic sounds horen door m'n logitech G35 headset die echt wel van goede kwaliteit is, ik zette de bass dan altijd heel hoog en volume ook wel.

Maar sinds kort hoort ik bij een volume van 1/4 maar al dat mijn speakers gewoon zijn doorgeblazen, zo het typische geluid dat je hoort.

Het is erg vervelend want ik kan gewoon geen muziek niet meer luisteren zelfs op een normaal volume of ze beginnen al dat vervelend geluid te maken. Heb die koptelefoon 6maanden ofzo, is dat inbegrepen in de garantie ofzo? Of kan ik ze zelf wat aan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

De voorversterker wil nog wel eens overstuurd worden als de input te hoog is. Als je de bas wat minder zet, wordt het overige geluid dan wel beter? Heb je bewust een keer de headset te hard aangezet en daarmee de luidsprekertjes opgeblazen? Dat gebeurt namelijk niet zomaar. En als het geluid op beide oren zo slecht klinkt, denk ik toch dat het ergens anders aan ligt. Je kunt alktijd even het forum van Logitech bezoeken, waar je een antwoord rechtstreeks van Logitech support krijgt. Kans dat je dit onder garantie kunt claimen.

Bronnen:
http://forums.logitech.com/t5/Headphones-H...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100