Wat doen tegen een doorgeblazen logitech G35 speaker?

Hey,

Vroeger kon ik echt epic sounds horen door m'n logitech G35 headset die echt wel van goede kwaliteit is, ik zette de bass dan altijd heel hoog en volume ook wel.

Maar sinds kort hoort ik bij een volume van 1/4 maar al dat mijn speakers gewoon zijn doorgeblazen, zo het typische geluid dat je hoort.

Het is erg vervelend want ik kan gewoon geen muziek niet meer luisteren zelfs op een normaal volume of ze beginnen al dat vervelend geluid te maken. Heb die koptelefoon 6maanden ofzo, is dat inbegrepen in de garantie ofzo? Of kan ik ze zelf wat aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (1)

De voorversterker wil nog wel eens overstuurd worden als de input te hoog is. Als je de bas wat minder zet, wordt het overige geluid dan wel beter?
Heb je bewust een keer de headset te hard aangezet en daarmee de luidsprekertjes opgeblazen? Dat gebeurt namelijk niet zomaar. En als het geluid op beide oren zo slecht klinkt, denk ik toch dat het ergens anders aan ligt. Je kunt alktijd even het forum van Logitech bezoeken, waar je een antwoord rechtstreeks van Logitech support krijgt. Kans dat je dit onder garantie kunt claimen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel jah, volume stond volle bak sommige keren. Maar t'is echt raar, sinds die flash van youtube enzo is upgedate heb ik niets dan problemen met m'n headset, dervoor was alles prima. Heb net op een ander forum gezien dat het niet aan de hardware maar ook aan de software kan liggen dan ik zo'n geluid hoor :/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat het aan de software kan liggen, dat gaf ik dan ook al aan. Zeker als die software het geluid actief versterkt wordt de input van van je headset overstuurd.
Probeer eens een andere headset of een speakerset aan te sluiten. Als het aan de software ligt, gegarandeerd dat je het dan ook hoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel, de software van m'n headset, niet het algemeen geluid. Heb wat zitten prutsen aan de software van m'n headset en nu doet ie het weer prima (zelf op max volume), hopelijk houdt ie zich daar aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig om te horen dat het weer werkt! In de link die ik als bron vermeldde, werd de Logitech software ook al genoemd.