De kabel van mijn sennheiser HD 439 is kapot, waar kan ik een nieuwe kopen?

Ik heb heel google afgestruind maar kan niks vinden, is er een een mogelijkheid om er een te bestellen bij de fabriek? Verdere informatie: ik heb nog garantie op mijn koptelefoon.
Het gaat om een kabel van 1,4 m (niet 3,00 m).
Ik heb de koptelefoon gekocht bij de MediaMarkt (heb het bonnetje nog).

Alvast bedankt -Sam

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Los kopen van een nieuwe kabel zal alleen lukken bij een Sennheiser dealer. Naast het feit dat je gewoon aanspraak kan proberen te maken op je garantie ( de meest voor de hand liggende oplossing) kan je het snoer ook repareren met een stukje tweelingsnoer of luidsprekersnoer, meer is het namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is geen tweeling/speaker snoer.
Het draad erin is veel dunner dan zulke draden.