waar moet ik op letten als ik een autoradio koop en welke boxen horen daarbij?

ik wil een autoradio kopen maar weet niet waar ik op moet letten.
kun je bv iedere box aansluiten of moet ik opletten op de zwaarte van de boxen. Is daar een verhouding voor oid?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Moeilijk adviseren hier. Er zijn zo veel variaties mogelijk.....
Hoeveel plaats heb je voor de speakers, welk vermogen wil je hebben, wil je twee of vier speakers, hoeveel geld wil je er aan uitgeven........
Het beste kan je je laten adviseren door de verkoper.
jc54
9 jaar geleden
Let vooral op het wattage.
Voor de aansturing (dit geval de autoradio) is het belanrijk dat die zwaarder is dan de speaker.