18.
Dit omdat je een crediet kaart moet ingeven.
Dat snap je wel ;).
En omdat er ook meer onkinderlijke app's zijn.
Als jij een 10jarige op de app store los laat (of itunes) kan je een hoge visa rekening hebben !
Mvg,
Guillaume

Toegevoegd na 1 minuut:
En by the way crediet kaart is verplicht in te voeren :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet waar! Als je naar een gratis game gaat en je drukt dan op account maken hoef je helemaal geen creditcard of kadocard in te voeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de software van je iOS device ik heb bij betaalwijze geen staan en een collega van mij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk bedankt

Andere antwoorden (1)

Dat hoeft niet als je een iTunes kadobon koopt kan je die inwisselen op een nieuw account en heb je je eigen account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een reactie, geen antwoord ;)