Kan ik mijn versterker aansluiten op Lenco CS-420?

Mijn autoradio is kapot en ga een vervangende kopen. Dit hoeft geen duur ding te zijn dus viel mijn oog op Lenco CS-420. Nu is alleen mijn vraag kan ik mijn versterker + subwoofer aansluiten op deze radio?

Mijn oude autoradio was een sony cdx-s2000 cd-r/rw. Hier was wel mijn versterker en subwoofer op aangesloten.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ja, de cs 420 heeft een lijnuitgang, dus versterker aansluiten is geen probleem. Er zit geen subfilter in de radio, dus als dat al in de sub zelf zit kun je ook deze aansluiten. Ook moet de sub op een aparte versterker of zelf een interne versterker hebben, maar dat was met je sony radio ongetwijfeld ook al zo.
paulus811