Auto radio stoort enorm oplossing?

Mij vriend zij auto radio stoort enorm vooral op slamfm.. Het is een auto van het werk dus een andere radio is geen optie.. Vragen: Hoe kan dat verbeteren... Is dat moeilijk.... Kan ik dat zelf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
2.5K

Antwoorden (2)

Als je een antenne hebt, check dan ff of die goed vast zit. eventueel de radio eruit halen en daar ook kijken of de antenne goed vast zit. eventueel de draden anders leggen. Anders gewoon ff langs de garage
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Slam heeft niet overal optimaal bereik. Is het moderne auto of een oudere auto. Moderne auto's hebben vaak geen buiten antenne meer. Dat is niet ideaal. Voor goede ontvangst is nog steeds de ouderwetse spriet het beste. Die zijn uit de gratie geraakt door het vandalisme. De antenne zit nu vaak in de ruit of achter de bumper. Een extra antenne bij plaatsen aan de andere kant of buiten kant van de auto geeft vaak de juiste oplossing. Beide op de coax ingang aansluiten.