Bestaan er AUX kabels met een 'knopje' in het midden voor het 'shuffelen'?

Hallo allemaal,

Op het werk in de keuken heb ik tussen de radio en mn ipodje een AUXkabel/3,5mm jackkabel liggen. (male to male)

Ik zoek een kabel met zo'n knopje in het midden van de kabel waarmee je de afspeellijst kan shuffelen.
Ik werk vaak met natte dus om continu de telefoon te pakken en door te klikken, word een beetje vervelend.

Bestaat zoiets?

Groetjes,

Bart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Kant en klaar zal het niet makkelijk te vinden zijn, maar met wat handigheid is het zelf te maken:
Koop een setje oordopjes met een dergelijk schakelaartje, knip beide dopjes eraf en soldeer er twee tulpstekkertjes voor in de plaats.
Het solderen van de dunne draadjes is wel tamelijk lastig, wel een klusje voor een ervaren knutselaar.
Ook moet je even bepalen welk adertje aan de huls en welk adertje aan de pen van de plug moet: als je het niet aan de kleuren kunt zien dan kun je het met een universeelmeter bepalen.