Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er AUX kabels met een 'knopje' in het midden voor het 'shuffelen'?

Hallo allemaal,

Op het werk in de keuken heb ik tussen de radio en mn ipodje een AUXkabel/3,5mm jackkabel liggen. (male to male)

Ik zoek een kabel met zo'n knopje in het midden van de kabel waarmee je de afspeellijst kan shuffelen.
Ik werk vaak met natte dus om continu de telefoon te pakken en door te klikken, word een beetje vervelend.

Bestaat zoiets?

Groetjes,

Bart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kant en klaar zal het niet makkelijk te vinden zijn, maar met wat handigheid is het zelf te maken:
Koop een setje oordopjes met een dergelijk schakelaartje, knip beide dopjes eraf en soldeer er twee tulpstekkertjes voor in de plaats.
Het solderen van de dunne draadjes is wel tamelijk lastig, wel een klusje voor een ervaren knutselaar.
Ook moet je even bepalen welk adertje aan de huls en welk adertje aan de pen van de plug moet: als je het niet aan de kleuren kunt zien dan kun je het met een universeelmeter bepalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding