Is er een manier om de logitech g430 op de ps3 te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (1)

Hallo,

Ja dat is mogelijk volgens die artikel:

http://gamersxtreme.org/2013/05/19/logitech-g430-gaming-headset-review-pc-any/

Hij zegt:

"Since the headset needs the USB adapter to get the best-quality sound, the G430 really isn’t optimized for game console use, but it will get the job done. I hooked up the audio jack to my TV’s audio out and the microphone jack to my PS3 using the included USB adapter – this is required for the PS3 to recognize the G430 as a microphone input device – and I was able to hear game audio and voice chat while also being able to broadcast my voice to others. "

Dus je moet de audio-jack (groene) aansluiten op de tv en de microfoon via de USB adapter die je erbij hebt gekregen aan de ps3 zetten.

Toegevoegd na 2 minuten:
dit artikel* i.p.v die artikel.

Nadat je alles hebt aangesloten op de tv en ps3 zou je kunnen chatten via de headset.