Hoe maak je een toongenerator?

Ik wil voor school een toongenerator maken, maar weet niet hoe dat moet en op welke site ik moet zijn om een duidelijke uitleg te vinden.
Misschien kan iemand mij een site geven waar dit duidelijk op uitgelegd staat.

Ik heb zelf natuurlijk ook al gegoogled maar kon niets vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (2)

Gewoon naar een electronicawinkel en een Velleman of KEMO kant en klaar bouwsetje kopen voor een toongenerator. Dat is goedkoper dan dat je alle onderdelen los koopt en bovendien hoef je niets op een eilandjes of lijntjesprint uit te stippelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even zoeken op het forum van circuits online: http://www.circuitsonline.net/forum/
Daar staat het al, of anders helpen ze je.

Joop.